Nestandardni FD mechanika

Vladimír Volák volak@stapro.cz
Středa Březen 23 07:57:00 CET 2005

Reminek jsem koupil v AME Hradec Kralove - www.ame.cz.
Zapojeni redukce je nasledujici, snad vyjde formatovani tabulatorem :

24 PIN FD        FUNKCE                STANDARD 1,44MB FD
23                      index                        8
20                      mot. enable_a            10, 16
22                      drive select_a            14
19                      direction                    18
18                      step                            20
16                      write data                    22
14                     write gate                    24
13                    track_0                        26
12                    write protect                 28
11                    read_data                    30
9                       head select                  32
24                    disk change                   34
1, 2, 4, 5            +5V                            +5V nap. konektor
7, 8, 10 15 17    GND                        liche piny a GND na nap.
konektoru

Doufam, ze to nekomu nekdy pomuze. Ja to zatim nestiham realizovat, klavesy
jsou souseda a on z casovych duvodu radeji zvolil servis.Cena orig.
mechaniky 6000,- Kc  :-)). Ale na druhou stranu, kdyz na to ma ...

Zdravi

Vladimir