menic od 1V

hw_cerny_tomas@centrum.cz hw_cerny_tomas@centrum.cz
Středa Březen 23 00:40:15 CET 2005

Dobrý den,

diky za informace, kdyz to shrnu:

RS-components.cz me nenapadlo a je to skoda, kazdopadne v patek
sem tam volal ze chci LT1073 a rekli ze v pondeli v 11:00 ho budou mit. A
meli. Fakt fofr.
Takze diky za tip.

MAX867: nepodival sem se poradne do datasheetu na krivky, je fakt ze pro
napeti 1,5V ten proud padá pod 100mA. Posileni tranzistorem zatim nechci
resit, uvidi se.

MAX1709: Koupil jsme jeden kousek (posledni co meli v hte.cz) a uvidi se.
Pokud sem spravne pochopil datasheet tak je "adjustable" jen od 2,5V do 5,5V
a na vstupni napeti jen do 5,5V, ale to by se take dalo zkousnout. Jenze
zase proudy jim mohou teci primo ukrutne (az 9A). Kazdopadne ho mam doma a
to se pocita.

http://www.hw.cz/docs/tuzkova_bat/tuzkova_bat.html
http://www.qsl.net/ok2xdx/Tuzkova_B/tuzka.html
 - na to sem pri hledani take narazil, ale MC33463 i MC33466 jsou na fixni
napeti. Muzu si vybrat 3V, 3,3V nebo 5V a odporem zmenit vystupni napeti, to
je pravda, ale jen smerem nahoru, ne dolu.

http://members.misty.com/don/minips.gif a co to ma byt za trafo? Chapu to
spravne ze vemu jakekoliv jadro (treba
http://eos.ges.cz/peosc.asp?menu=rejstrik2&misto=3&hledej=7A3&trihled=7A3000&stav=0&nazev=BRBRBRX3Tlumivky+a+indukčnostiBRBRBRX4SMD+tlumivky,+typ+TDR&obr=&tpobr=&poznamka= )
navinu dratem vhodneho prumeru? Abych byl uprimny trosku tápu v principu
toho zapojeni. Nekdy se k tomuto vratim, zatim pudu jinou cestou. Kazdopadne
diky.

MAX1674-MAX1676 podobne jako s MAX1709. Je jen do 5,5V. Ale navic je pro
mizerne proudy. Pokud je napriklad kryptonova zarovka na 3,6V/0,5A pak bych
nevyhovel.

spezial.cz - Hotelu PRAHA - to uz je minulost. Kdyz jsem tam volal tak mi
sdelili ze uz s MAXema nemaji nic spolecneho, at zkusim ecom.cz a
akermann.cz

elm-chan.org - dalsi trafo/tranzistorovy menic. Zkusim pozdeji. Kazdopadne
diky.

prubehy na osciloskopu: a prozradite jak tedy maji spravne vypadat? :-)

Zakladni zapojeni 1073 mi funguje  zatim od 1,3V ale pri proudech do 30mA.
Jeste tam nemam poradne kondenzatory a hlavne nevim jake mam pro step-up
menic pouzivat civku. Mam tam toroid z GM (DPU220uHA1). Poradite nekdo jak
vybrat civku (na velikost indukcnosti mam nejake vzorce, to me netrapi,
zajima me spise provedeni)

diky moc
Tomas Cerny