Vyrobce DPS

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Březen 22 21:35:31 CET 2005

Zdravím :)

    já mám bezva zkušenosti z www.semach.cz vždycky bez potíží i když
zakázková výroba trošku trvá. Ale je to fajn. Brala jsem i od Bučka z
Brna a také velice spokojená, ale brala jsem už hotové destičky z Amara
takže to bylo o hodně rychlejší.

    Jinak jsem zakotvila u Semachů a jsem spokojená. Ikdyž remcám jak to
je drahé, ale to je všude a je to firma a ne dobročinnej spolek a musí
vydělávat :-)  (a takdrahé to zase není ;-) )

    A nakonec, já s nima fakt nemám nic společného, jenom zkušenosti :-D

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Tomáš Skočdopole wrote:

> Dobry den!
> Hledam nekoho (klidne firmu), kdo by mi vyrobil oboustranou DPS.
> Staci mi pouze vyleptana deska (zadne prokovy, ochranny lak,
> pocinovani PADu, vyvrtam ji sam,...).
> Mnozstvi cca 10ks, rozmery desky - 37x224mm
>
> Ja delam fotocestu na ty 12 let stare sklolaminatove desky, u kterych
> mam vyzkousene casy, koncentrace vyvojky... Bohuzel mam jen jednostranne.
> Tudiz bych musel koupit nove desky a s temi jsem v zivote nedelal a
> nerad bych to zkazil...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 22.3.2005 21:35:39