[OT]: Zahranicni platba pod 200Kc

peterm servis@centron.sk
Úterý Březen 22 16:20:19 CET 2005

>Kolik si myslite ze stoji prevod v euro mezi ceskymi bankami?

>Tomas

 Ja len znovu opakujem,ze ak by boli tie prevody vseobecne tak nevyhodne,tak
by uz davno vo svete neexistovali a peniaze by sa vozili v pytli,alebo inac.
Mne tiez vadi,ked musim z Bratislavy posielat platby p.Hanzalovi krkolomnym
sposobom ale to nie je systemova chyba kapitalizmu ale napr. nedotiahnuta
legislativa a plno improvizacie u novych clenov EU,na com sa prizivuje
hromada subjektov,medzi inym i bank.Ja vidim chybu v prechode od byvaleho
uspesneho EHS k prebyrokratizovanej EU.