[OT]: Zahranicni platba pod 200Kc

peterm servis@centron.sk
Úterý Březen 22 15:48:55 CET 2005

>Ono pravicactvi a trh bez privlastku a zurivy kapitalismus taky nejsou
>nejaka extra vyhra. Kdyz se vsechno meni ve vlastnictvi, vcetne nehmotnych
>statku - zvuku, slov, tvaru a barev, dokonce i pachy dnes mohou byt
>trademarkovane, kdyz krajina ma takovou hodnotu za kolik penez se do ni da
>zapichat billboardu, kdyz se samotna kultura pouziva jako prostredek
>dopravy komercnich zprav ke koncovym uzivatelum a k vychove nove generace
>spotrebitelu[1], kdyz se z hranolku za dolar padesat k farmarum co ty
>brambory vypestovali dostanou s bidou dva centy[2], kdyz jsou lide zmeneni
> [...]

 Kritizujete veci,ktore sa na kapitalizme prizivuju a sam kapitalisticky
system proti nim bojuje.Zabudate,ze ten kapitalizmus funguje v USA uspesne
uz cez sto rokov a v zapadnej Europe tiez skoro tolko.Keby boli bankove
prevody natolko nevyhodne,tak by sa uz davno zabudlo,ze nieco take bolo.
Urcite
to tak vypada pri nasich prevodoch 200 korun.