Nestandardni FD mechanika

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Březen 22 13:03:12 CET 2005

Dne úterý, 22. března 2005 12:39 AZE napsal(a):
> Z Vaseho puvodniho dotazu jsem to nejak nepochopil:
>
> Vypadalo to ze mate z nejakeho vraku varhan mechaniku, a zatim je to
> obracene :-)

Totiz ty "varhany", ktere maji flopinu, se nesrotuji, jen pokud jsou na srot
(nejaky fetak je rozdupe a pod). Ony totiz nemaji flashku, ale poctive ROMky,
takze nehrozi smazani seslosti vekem. Kazdy nastroj ma totiz neco "do sebe",
neco, cim je originalni a zvukove neopakovatelny i v dnesni dobe, takze
nastroje se kupodivu velmi opravuji a udrzuji pri zivote. Treba ta moje je
sametove mekka (s vestavenym hallem vylozene na uchcavani) a pritom bez hallu
dostatecne syrova, takze se s tim da fakt hrat kdeco. Korgy maji zase hodne
tvrdy zvuk, proto jsou hodne oblibeny rockerama. Holt kdyz hraje piano z
banku 1, je to u kazdeho vyrobce zcela jiny zvuk. No, nekdo to holt nepozna.

Nicmene ja mam taky takovou flopinu ve staricke Yamaze (taky 720k), sice jeste
funkcni, ale taky trochu s napetim ocekavam, kdy vysadi (kdyz se tam strci
disketa, furt se toci kvuli rychlosti pristupu ikdyz se z ni cte malo, nema
plochy motor, ale pohon reminkem).

Byl bych tedy vdecen, kdyz sem postnete popis toho interface a taky jak vam to
chodi s dnesnima 1,44MB (ci so je tam treba preswitchovat - treba >10 let
stare mitsumi se jumperama daly nastavit na 720kB).

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux