OT: Oko vidi

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Úterý Březen 22 07:15:13 CET 2005

No z urychlovacu se "nahoru" tezko neco dostane, vzhledem k tomu CO je
urychlovano a v jakych mnozstvich... Treba elektrony - ty maji problem
uletet 10 cm vzduchem, proto se jim v obrazovkach (a urychlovacich)
dela vakuum. :)

To spis bude nahoru pronikat magneticke pole od magnetu, co ty castice
udrzuji  v draze.

Treba ja osobne budu radeji spat vedle cyklotronu nez vedle dalnice.
(Ale vysvetlujte to Jihoceskym matkam...)

Martin Maly