Patecni OT co s volnym kapitalem ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 21 12:52:57 CET 2005

Jo, detektory, to je dobry napad. Muze se pustit treba do vymysleni
detektoru CO2 ktery by nebyl zavisly na tlaku, teplote, vlhkosti,
obsahu kysliku a inertnich plynu, nemusel se kazdy rok menit a
stal do 500 eur. Hned bych jeden koupil (a pak ze neni trh :-)). A
kdyby umel navic detekovat kyslik, mohl by stat i 700 eur :-).

Ales Prochaska