OT: Oko vidi

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Březen 20 23:54:09 CET 2005

To mi taky ze zacatku psalo (mam ATI7000) a taky ze tomu chybi ActiveX9C.
Kdyz jsem ho nainstaloval, znalo to i grafarnu. Ale je to dost narocny soft,
uz 2x zamrznul. Mam Atlon 1900(?) a 256M RAM a XP. Ale hlavne linka 50 Kb/s
je nechutne pomala. To je trochu narocnejsi nez ztahnout nejaky datasheet
nebo plkani z konfery :-))
Andel

----- Original Message -----
From: "BuFran" <BuFran@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 20, 2005 8:13 PM
Subject: Re: OT: Oko vidi

Zdravim,

Na cem to proboha rozjizdite ? Me to furt pise nekompatibilni grafarna
... Zatracenej mrkwosoft. Taky by tam mohli dat moznost pro pomale
grafarny s tim, ze to pude pomalu :(

Jsem se tak pekne natesil jaky hezky obrazky okoli muzu ziskat vono
nic, ani se mi to nespusti :( Achjo. Lajna by na to byla.

prosim prosim Nemohl by mi nekdo zde z pritomnych komu to funguje ulozit
screenshot okoli Rousinovska s okolnimi obcemi na www ? (obec 25 km vychodne
od Brna, Brno snad najdete :).

--
Best regards
 BuFran