Pamat ku procesoru K6-II

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Březen 20 13:41:22 CET 2005

Žádný flame opravdu  :-)

    já jsem to psala proto, že na používání MIE a OE stačí méně paměti
než ne FF a TB protože právě TB a FF doma mám a vím jaké jsou to potvory
náročné. I když ani těm druhým nelze určitě kladné vlastnnosti odepřít :)

    Jsem však toho názoru že proto existuje mnoh o programů a můžu si
vybrat. Já si vybrala TB a FF a MIE používám méně.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Daniel Valuch wrote:

>no mozno to nebolo spravne sformulovane :-) To ze vstavany prehliadac a
>mailovy klient vyuziva menej systemovych zdrojov pre uzivatela neznamena
>ze je "lepsi". Pre uzivatela su dolezite funkcie ktore vyuziva. Takze v
>tomto alternativa vychadza lepsie :-)
>v kazdom pripade UKONCITE tento flame, pytal som sa na pamate a nie som
>zvedavy na ziadne onanovanie ohladom toho kto je lepsi
>balu

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 20.3.2005 13:41:30