Pamat ku procesoru K6-II

Havran Jiri havraj1.edu@mail.cez.cz
Neděle Březen 20 11:58:27 CET 2005

Takze vlasne staci :-))
Velmi podobnou konfiguraci PC (rozdil, je tam 128M) jsem pred nejakym rokem
prenechal detem s win98. Office, mozilla a rada dalsich normalnich (neher)
veci jede v poho.

S pozdravem Raven

nestaci, je tam win98 a ked mam spusteneho firefoxa, thunderbirda a icq
tak to uz ledva dycha :-)

mjfox@centrum.cz wrote:

>IMHO na to mu staci i tech 80MB RAM. Pokud tam nebude provozovat AutoCAD a
v nem rozsahle 3D vykresy, tak bude celkem v pohode. To ja mam v praci P4 s
256MB a cca pred tydnem jsem zjistil, ze je to malo (pro ten AutoCAD).

>Ted mi tady pod nohama lezi P133 s 16MB RAM a myslim, ze jako psaci stroj
a browser by to taky plne vyhovelo ;-))