OT: Oko vidi

Zdenek_Z zexy@centrum.cz
Sobota Březen 19 20:44:43 CET 2005

Jenom kdyz sleduji tok dat  skrze sygate firewall,  tak pri nacitani
map  to  stahuje  minimalne o rad  vice, nez jste udaval (30kB/s, ve
spicce az 80). Pri pohybu a zoomovani se tok prakticky nezastavi...
Jinak doporucuji omrknout treba jeden takovej mostik v new yorku
http://www.nycroads.com/crossings/verrazano-narrows/ pomoci usgs digital
ortho - jsou tam videt nejenom kotevni lana, ale i jedouci auta a u
nedaleko plujicich lodi i zcerena voda...
Zdenek