Patecni OT co s volnym kapitalem ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Březen 19 10:40:41 CET 2005

To mate jiste pravdu,  narazel jsme na to, velky trh je vhodny pro velke
korporace a jednotkovy trh spise pro pridruzenou vyrobu realizovanou u
nejakeho vyzkumneho pracoviste, ktere si pro sve ucely necha vyrobit
prototyp a v pripade zajmu necha udelat par dalsich ks pro prodej.
Nic pro nadsence, ktery hleda diru na trhu, pokud mozno ne cervy diru, ktera
se vyskytuje nahodne a jen na kraticky okamzik :-).

Nadruhou stranu kontaktni cocky zacaly na stroji z starehgo gramofonu v CR a
dnes z toho maji americane docela solidni prumysl a nam to zvysuje deficit
obchodni bilance :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Saturday, March 19, 2005 8:12 AM
To: HW-news
Subject: RE: Patecni OT co s volnym kapitalem ?

>Narazim napríklad na Kelvin-probe (cesky se to snad ani nejmenuje) pro
>ty co nevedi o co go http://www.kelvinprobe.info/ . Je to hezke, ale
>pripada mi, ze minimalne bez jednoho vyzkumneho pracoviste (pokusneho
>kralika) na kterem by se testovalo a doladovalo nelze takovou vec
>vyrobit a hlavne uplatnit na trhu. Nehlede na to, ze je otazkou jak velky
trh zde je :-).

Jenze kde je velky trh, je uz vetsinou nekdo nasalaseny. Zkuste konkurovat
firmam jako HP, Waters, Perkin-Elmer. A v oblasti vedecke instrumentace je
cena malokdy zasadni parametr, vyrobek musi presvedcit predevsim parametry.
Tim nerikam, ze rada veci neni predrazenych, da se udelat treba radove
levneji, jenom je pak prodat...

J. Hanzal