Eagle autorouter

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Březen 19 10:13:59 CET 2005

Dne sobota, 19. března 2005 09:13 radek kasal napsal(a):
> Pokud se nejedna o autorske tajemstvi bylo by mozne poskytnout nastaveni

mohl, ale uz je to hromada let a mezitim mi nekolikrat pozdechaly disky, navic
ten projekt mam snad ve 20 verzich a uz nevim ktera to byla, takze kdyz
vydrzite, taky se dockate, budu na to myslet (ale tedka jsem si jenom
"odskocil") a zkusim to budto najit, nebo vypotit znovu.

> Autoroutru v podobe souboru *.ctl. Pred x lety jsem laboroval s
> 1.	PCAD, pod DOSem, umel rozmistit soucastky, autoroutovat

eagle ma taky nejaky autoplace ULP, ale nezkousel jsem. Desku delam postupne,
pridam par veci do schematu, rozmistim na desce atd.

> 2.	Formica, pod Win, umela autoroutovat
> 3.	Eagle, pod win.
>
> Ve všech pripadech jsem skoncil na to, že oboustranna deska jde natahat
> autoroutrem, jednostranna tezko nebo vůbec (asi neumim nastavit váhy).
> Pro to bych rád zkusil nastaveni nekoho jiného, treba na tistak jenz je
> hotovej, jak to dopadne. Jsem si vědom, že deska od desky potřebuje jiné
> nastavení, ale kde se učit než u těch zkušenějších?

Ja to tenkrat zkousel jenom proto ze jsem byl linej to tahat rucne. Ale faktem
je, ze dobre rozmistene soucastky jsou tim nejdulezitejsim zakladem.

--

                        Jaroslav Lukesh