Eagle autorouter

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Sobota Březen 19 09:13:53 CET 2005

Pokud se nejedna o autorske tajemstvi bylo by mozne poskytnout nastaveni
Autoroutru v podobe souboru *.ctl. Pred x lety jsem laboroval s
1.	PCAD, pod DOSem, umel rozmistit soucastky, autoroutovat
2.	Formica, pod Win, umela autoroutovat
3.	Eagle, pod win.

Ve všech pripadech jsem skoncil na to, že oboustranna deska jde natahat
autoroutrem, jednostranna tezko nebo vůbec (asi neumim nastavit váhy).
Pro to bych rád zkusil nastaveni nekoho jiného, treba na tistak jenz je
hotovej, jak to dopadne. Jsem si vědom, že deska od desky potřebuje jiné
nastavení, ale kde se učit než u těch zkušenějších?

Děkuji
Radek
On
> Behalf Of Jaroslav Lukesh
> Sent: Friday, March 18, 2005 9:34 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: Eagle autorouter

> To ne, ale zkuste přidat nejen víc záložek routování, ale taky víc
kroků
> (hodně kroků rip-up reroute... - min. řádově víc než tam je). Váhy
> nastavte z
> počátku měkce, postupně přitvrzujte, pak na střídačku měkčí/tvrdší.
Kromě