Osvitka UV - vyuziti tepla od vybojek

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pátek Březen 18 15:46:02 CET 2005

To by melo jit relativne jednoduse udelat ze starsi floppy mechaniky. Pod
rotorem ktery je z multipoloveho permanentniho magnetu je hvezda z
placatych civek. (I kdyz rotujici permanentni magnet ma vyhodu, ze drzi
michatko uprostred kadinky i kdyz je vypnuty.)

Jinak ty michatka jsou nejenom ve skle, ale delaji se i v teflonu, ve
spouste provedeni a velikosti. Akorat kdyz si clovek vari v kadince
nudlovou polevku, zamotavaji se do nudli a musi se pamatovat na to ze se
ma pred konzumaci produktu vylovit, jinak se musi vyplivnout (pro
potravinarske ucely doporucuji teflon, neb se neroztristi kdyz se do nej
omylem kousne). (Zatim jsem neslysel, ze by michatko nekdo spolkl, ale
jelikoz je to docela odolna a inertni vec, nejspis by se ani stravnikovi
ani michatku nic nestalo.)