Eagle autorouter

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 18 09:34:19 CET 2005

Dne pátek, 18. března 2005 08:44 Ondřej Kozumplík napsal(a):
> no ja jsem par mesicu zpatky delal jednu desku (4x4 inch) ,ktera byla
> fakt sakra nahusto jak soucastkama tak spojema (mezi spojema drtivou
> vetsinou 10mil). Takove velke mnozstvi spoju mi samozrejme nahanelo
> hruzu a tak jsem vsemozne premlouval autorouter at mi pomuze. Soupal
> jsem soucastkama, nastavoval vahy .... stejne se nikdy po 2 hodinach
> hrkani nedostal pres 50% .... nezbyvalo nez to kompletne cele udelat sam
> ...... takovej autorouter holt jeste nevymysleli, aby to nadyzajnoval
> lip nez clovek.

To ne, ale zkuste přidat nejen víc záložek routování, ale taky víc kroků
(hodně kroků rip-up reroute... - min. řádově víc než tam je). Váhy nastavte z
počátku měkce, postupně přitvrzujte, pak na střídačku měkčí/tvrdší. Kromě asi
6 spojů mi naroutoval celou hustou desku (jednostranku samozřejmě).

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux