RE: Sled fází

Milan Lomoz milan.lomoz@worldonline.cz
Pátek Březen 18 00:03:02 CET 2005

Stačí poslat přes sériovou linku.

milan

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, March 17, 2005 11:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Sled fází

nechcem nejak prudit, ale mam pocit ze toto maju v kazdom lepsom krame s

elektroinstalacnym materialom. To iste sa tyka aj prvej otazky o merani
prudu.
Navyse nepisete vobec nic co s tou informaciou chcete dalej robit, Ci
vam staci dioda co ukaze dobre/zle, alebo chcete polat do Houstonu
telegram ze vam nejaky robos prehodil dva kable...