Prehrivani TDA2030A

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Čtvrtek Březen 17 20:48:09 CET 2005

Jako první pokus bych zkusil zablokovat kondenzátory cca 100pF invertovaný i
neinvertovaný vstup proti zemi. Pokud by to nepomohlo, dal bych 100pF mezi
tyto vstupy. Na výstupu se dělal nějaký "protikmitací" člen z výstupu RC v
serii na zem.
Hmmm... teď jsem si prohlédl ten obrázek a vidím, že si třepím ústa
zbytečně. Ale chybí Vám tam blokování napájecího napětí těsně u pouzdra.
Zablokujte obě polarity paralelní kombinací 100k a 10k. Matně si vzpomínám,
že některé takovéto IO nesnášely, když měly vstup galvanicky spojený se
zemí. Signál se musel přivádět přes kondenzátor a to svitkový - elektrolit
měl příliš velký svod.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Sula Milos
Sent: Tuesday, March 15, 2005 10:22 AM
To: HW-news
Subject: RE: Prehrivani TDA2030A

Tak jsem vymenil TDA2030, zmeril soucastky a stale se to prehriva. Zjistil
jsem ze to opravdu kmita, bohuzel nejak netusim jak to zablokovat. Domnival
jsem se ze to ma zvladnout RC clanek 1 Ohm <> 100 nF bohuzel ten taky "topi"
respektive ten 1 ohmovej odpor. Z repraku se oziva pri odpojenem vstupu
(pouze R 100K na zem ) chrasteni ( zrejme nasledek kmitani.. ? ).
schema je zde:
www.ppc4all.com/tda.gif

Milos