Male meracie "modulceky" na baze jednocipaku

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Čtvrtek Březen 17 18:41:16 CET 2005

Neni to asi presne pro dany ucel, ale hotove moduly na din listu:
http://www.zpaul.cz/data/pj34/moduly/moduly.htm

pokud by byl zajem, da se sehnat i telefon na konstruktera...

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 17, 2005 2:49 PM
Subject: Male meracie "modulceky" na baze jednocipaku

zdravim,
chcel by som sa spytat, pac som si isty, ze toto uz riesilo velmi vela
ludi...
Na rychle orientacne testovanie by som potreboval male meracie moduly,
poprepajane nejakou komunikacnou zbernicou a pripojene ku PC.

Predstava je asi taka mat:
- voltmeter
- ampermeter
- riadeny jednosmerny zdroj
- generator testovacieho signalu (napriklad sinus, obdlznik)
- digitalny vystup
- digitalny vstup
- a podobne...

Nieco na sposob profesionalneho pracoviska postaveneho na zbernici GPIB,
ale vo velmi low-cost prevedeni. Kazdy modul by bol osadeny viacmenej
len jednym jednocipakom s nevyhnutnou bizuteriou okolo. Prepojenie cez
seriovu linku, alebo USB rozhranie. Proste mala low-cost vec na
quick&dirty merania.
Nemate nahodou niekto take v sufliku?

balu