Male meracie "modulceky" na baze jednocipaku

David Kucera david@cybertex.org
Čtvrtek Březen 17 15:16:01 CET 2005

Zdravim

mam neco takoveho rozdelaneho komunikace pres RS485
zatim mam hotovou kartu do PC
hotovou umelou zatez (0-1A,1-10A)
skoro dodelany rizeny zdroj (0,5 az 35V, 3A)
ted pracuji na 10 kanalovem volmetru (4,5 mista, 0-1000V,kazdy kanal
samostatne)

chtel bych tam dodelat
spinaci modul
rizenou IO kartu
nekolika kanalovy ampermetr
a plno dalsich

zel zatim tomu chybi ovladaci SW pro PC
je to nekomercni takze platit nikomu za SW nebudu
kdyby se nasel nekdo ochotny udelat SW (ja skusil delphi ale za par
hodim s tim nic neudelam )
rad to zverejnim

David Kucera
technical director