menic od 1V

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Březen 17 10:02:58 CET 2005

DV> preto sa treba pozret ocsiloskopom ako vyzera prud cievkou a bezesne
DV> noci su zazehnane :-)

Jiste, ale nez jsem se naucil jak maji prubehy spravne vypadat tak mi
to chvilku trvalo. (Trvalo mi to mozna o neco dele, ale radeji stravim
vic casu abych pochopil proc je ten prubeh spatne nez jen porovnanim
obrazku s nejakym vzorem bez znalosti priciny.) Ted uz takove problemy
resim jedinym pohledem na osciloskop.

Tomas