dotaz - modulace OFDM

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Březen 16 23:19:08 CET 2005

> Porad si myslim (ale to ted nemam overene) ze se
> na jednom pasmu DVB-T vysila cely multiplex, a je
> veci digitalni casti prijimace, co si z toho vybere.
> Nebot podle me se prijima cele to pasmo, jinak by se
> nedalo s vyhodou pouzivat prave te FFT na modulaci
> a detekci.
>
> PK.

To bez pochyby ano. Tady byl ale dotaz ciste obecne na OFDM a ne jeji
konkretni vyuziti v DVB-T. DVB multiplex je vice ruznych kanalu (TV, radio,
pomocne), ale tvori jediny kompaktni datovy tok, tzv TS Transport Stream, coz
jsou 188 Bytove pakety, ktere se uz primo moduluji (ruznym zpusobem podle
toho, jestli se prenasi -T, -S nebo -C, pripadne nove -H).

Jakub Serych