Prizpusobeni analogoveho signalu

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Březen 16 10:53:36 CET 2005

Tohle jsou na me moc technicky informace ;) Jen jsem si namaloval blokovy schema toho zadani a zauvazoval, co tazatel chce. Vyslo mi, ze by stacil i emitorovy sledovac s lowcost tranzistorem (ano i KC508 Tesla-made suplikac by sel pouzit).

Parametry jako teplotni stabilita nebo offset jsem neuvazoval.

P.K.