Prizpusobeni analogoveho signalu

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Středa Březen 16 10:01:19 CET 2005

Hehehe,
to ja jsem od operacnich zesilovacu presel k muzealni realisaci s
transistory  jenom kvuli cene. Ono neni jedno jestli osadit IC za
1Euro nebo dva transistory za 5 centu. To vse na desce 40x a denne
5000x. Ty transitory maji i lepsi odolnost proti elektrostatice a
intermodulace je take lepsi.  Takze srovnavejte OP777 s BC546.
Jinak mohu konstatovat: Zasrana velkoseriova vyroba.

Hugo KOTTAS