Mala vydrz dalkoveho ovladani VW

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Březen 15 14:59:18 CET 2005

Dne úterý, 15. března 2005 12:38 jiri@bezstarosti.cz napsal(a):
> Uz jsi nekdy nejake byt male firme, ci jen jeji casti, sefoval ? Tak si to
> ty vole zkus. Dete uz do prdele s tim koukat co ma sef a udelejte si svou

Jirko, nekoukam co ma sef (pravda, seznamuje me s tim kdyz si nevi rady, ale
zaroven mam na firme mlcet jako hrob) a delat bych to nechtel. Jen vim, ze
maly cesky sef kouka na to, aby si nekdo ze zamestnancu nezil lepe nez on za
"jeho" penize. Delal jsem ve firme s nemeckou centralou, ten hoch (no, bylo
mu k 50, ale jinak byl hracicka fakt jak malej kluk) mel na taiwanu svou
milenku (pardon, obchodni partnerku pul na pul) co sefovala firme co to tam
tridila. Kdyz firmu z vetsi casti prodal na burze a vzapeti nechal ucetne
umrit na nadbytecne zasoby (coz v pocitacove branzi lze celkem snadno -
chvilku se proste nechaji "zahnit" nektere velke polozky), ceska pobocka to
velmi pocitila, nebot ty smejdy co chodily byla katastrofa. Vzorek dobry,
dodavka lehce jina a spatna (tedy nikoli zakladni funkcnosti, ale uz napr. by
neprosla pri mereni na testcomu a ze tech pruseru bylo). Cesky sef pak
horkotezko zpatky daval dohromady tu taiwanskou firmicku aby pro nej delali
dal. Podarilo se mu to, ale pak ho taky po case globalisti pohltili a jadro
utopili (nechali zit jen prodejny).

> firmu a hrabejte si jak chcete. To mne fakt fascinuje, kdyz nekdo rika co
> ma delat nekdo jiny a sam ma plnou hubu kecu o tom, jak by to delal, kdyby
> to delal, ale dela dohromady s odpustenim hovno proto, aby mohl sefovat sam
> sobe, takze alespon pise o zavisti, ktera z neho jen strika.

Nestrika, ja bych to delat nechtel. Jen jsem poukazal na fakt, ze nejen
zamestnanci jsou puzeni zavoisti vuci svym sefum, ale sefove (myslim tim
majitele firmy s vice zamestnanci nez rodinou a kamarady) velice neradi
davaji svym zamestnancum vyhody, ktere oni sami nemaji, pac to jejich prijem
ci rozpocet firmy pro oba neunese. Jakmile ale si mohou dovolit vice, dovoli
i zamestnancum co drive neslo (tedy jak kdo).

Jeste rekni, ze bys nezamacknul slzu, kdybys videl, ze te zamestnanec na
"vylete" v cine stoji 10x tolik nez si davas jako jednatel mzdu jenom kvuli
zajisteni bezproblemovych dodavek.

> Omlouvam se, ale uz si tady vic lidi o tohle koleduje dele.

Myslel jsem to jinak, ale asi jsem drcnul do vosiho hnizda :-D

Mej se pekne, J.

--

                        Jaroslav Lukesh