OT:poptavka - PIC16C505-04/P a jeho programovani

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 15 14:13:07 CET 2005

A co Vam brani - muzete se prestehovat nekam do Sudet a muzete si tam
lebedit, kdyz se Vam po tom stejska...treba zmenite nazor. Znam hromadu
lidi, kteri by delali i za tretinovou mzdu takovouhle praci v teple domova a
jeste by si ji pochvalovali, z ejsou za vodou.

RadekCX