Mala vydrz dalkoveho ovladani VW

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Březen 15 11:19:31 CET 2005

JF> Dobry den,

JF> mam problem s dalkovym ovladanim centralniho zamykani u VW Bora. Puvodni
JF> baterie v ovladaci vydrzela cca 1 rok, pak ji dosel dech a tak jsem ji
JF> vymenil za jinou (CR2032 od Kodaku). Ta vydrzela asi tri tydny, tak jsem tam
JF> dal dalsi (pro zmenu CR2032 od Maxellu a po tydnu uz ji taky dochazi dech).
JF> Stejny problem mam i u druheho ovladace - baterky tam odchazeji jako na
JF> bezicim pasu (v servise mi tam dali Vartu, ta vydrzela asi mesic). Nevite
JF> nekdo, v cem by mohl byt problem ? Nejprve jsem si myslel, ze je vadny
> [...]

Je to ciste moje domnenka, ale castecne podlozena - baterie ktere se u
nas prodavaji jako nove jsou ve skutecnosti stazene z prodeje v
kulturnejsich zemich, prohnane opet balici linkou a poslane k prodeji
opicim ktere vcera slezly ze stromu.

Duvody proc si to myslim
 - kdesi jsem narazil ze to je bezna praxe (prebalovani proslych
 baterii)
 - kdyz jsem si koupil naprosto stejne baterky (jednalo se o AA
 alkalicke, ale na veci to nic nemeni) u nas a ve Svycarsku, tak ty
 mrchy ze Svycarska vydrzely asi 3x tolik. Vyzouseno u vice sad,
 nebyla to nahoda.

Tomas