Mala vydrz dalkoveho ovladani VW

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Březen 15 11:18:08 CET 2005

Nedoslo treba k nejakemu navlhnuti ovladace, cimz by se tam pak
elektrolytickymi procesy udelaly nejake svody? Ja bych to rozebral a poradne
vycistil (beru takove veci obvykle dost brutalne - mydlo voda a stary
kartacek na zuby, pak poradny pruplach cistou vodou a nakonec nekolikanasobny
pruplach destilkou a suseni fenem :-)

Jakub Serych