OT: ?. Detekce s epnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu))

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Březen 15 10:20:33 CET 2005

Otocim hlavu doleva pripaden text doprava a koukam na nej. Vysledkem je nejak se sklebici oblicej, kazdy si muze udelat jak ho to napadne a kazdy interpretovat taky nejak jinak :-))

JK