Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Březen 14 21:34:57 CET 2005

Ja jsem psal, ze ten displej je nejvetsi minus cele stanice, ale podsviceni
jsem vypnul nepotrebuji jej. Kontrast nastavit nejde, ale hodne zalezi na
typu osvetleni - nejhorsi je pokud je z vice zdroju. Pokud je to denni
svetlo nebo jeden zdroj tak je to v pohode. Nicmene take jsem z toho mel
strach, ale nemam s tim zadny velky problem v beznem provozu.

Min a max si musite prepnout a resetuje se dle meho o pulnoci, ale ja tu
funkci nevyuzivam.

Ten trimr jsem videl, ale zatim jsem s nim nehejbal - zvlast po tom co jsem
byl oznacen za valecneho stvace, ze jsem to hned rozebral. :-)

RadekCX

   _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of J.D.
Sent: Monday, March 14, 2005 4:39 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Dobry den,
uz jsem jednou tenhle prispevek poslal, ale spane, tak radsi ještě jednou:

O tuto meteostanici mam celkem velky zajem, tak jsem se byl na ni podivat v
Globusu (stoji tam cca 1700) a dost jsem se zhrozil při pohledu na displej:
nebyl jsem schopny najit uhel, pod který by byly udaje prijemne citelne. Bud
byl kontrast slaby, nebo "prosvitaly" i neaktivni segmenty. Jake mate
zkusenosti Vy? Jde tam nastavit kontrast? V manualu jsem to nenasel. Mozna
byly i slabe baterky (coz by bylo divne), ale indikace nesvitila.Podsvetleni
je opravdu hrozne, ale bez toho se da zit.
Taky jsem se chtel zeptat, za jakou dobu se zobrazuje max a min teplota -
kdy se resetuje? Každý den? Nebo po precteni?

Na fotce je videt u tlakoveho cidla trimr - nesl by jim posoupnout tlak a
tak ho seridit podle nadmorske vysky?

S pozdravem J. Dostal

--
Příchozí zpráva neobsahuje viry.