Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Březen 14 20:39:43 CET 2005

> Tak právě jsem škrtnul PROFI řešení o:))   Radiový datový modul se všemi
> záležitostmi stojí 1ks   40.000,-
> To je podle mě více než zlodějina. Za modul vysílače a přijímače , to ať
> se na mě nikdo nezlobí ale že se nestydí o:)))

No zkuste si to spocitat, vyvoj takoveho zarizeni, jeho homologace
(urcite ji ma) a vyroba (urcite to neni lacina asijska vyroba i
kdyz...). A ted si to zkuste vyrabet a prodavat po 10ks/mesic, zjistite,
ze napr. pri 30.000kc/ks se Vam vyvoj a homologace bude vracet velmi
dlouho. Kdyz to budou sekat nekde v Asii jak Bata cvicky asi cena bude
nekde jinde ale za 1. kvalita bude take jinde a za 2. neni to vyrobek
spotrebni elektroniky a objem vyroby resp. prodeje bude maly takze nez
prodate tech 100.000ks co Vam behem jednoho mesice nasekaji mozna uz
budete v duchodu.

Pavel