Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 14 20:09:48 CET 2005

Jo takova firma  http://www.rtsplzen.cz/rad.htm

na svem webu pise:  " Naše firma spolupracuje s firmou SATEL už od roku
1995 a od té doby jsme již v České republice prodali a nainstalovali
přes 700 radiomodemů."

Kdyz si vezmu , ze za 10 let nainstalovali/prodali 700 modemu, je to
rocne cca 70 modemu, t.j 70 x 40000 t.j 2800000 kc rocne. dejme tomu, ze
polovina jsou naklady /nakup/ tak maj jen 1400000 kc rocne. To pro dejme
tomu 5 lidi moc neni. Tak holt je to trochu drazsi no! Navic homologacni
rizeni ( i kdyz ted v EU uz asi je to jinak)
Tady je pro ilustraci videt jak je to vevnitr udelane -
http://web.quick.cz/solemon/sattel/sattel.jpg
http://web.quick.cz/solemon/sattel/uvnitr.jpg
deska TX, deska RX, diodovy prepinac, vespod je FSK modem. slositost
srovnatelna s onou PMR stanici...
cena je holt trochu jinde. Az se to bude vyrabet po kontejnerech, tak to
taky bude za babku ..