Re: Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Březen 14 19:09:17 CET 2005

Zdravim,

 ja opravdu nevim proc nepouzijete co vam tu nekteri radi. Sezente si
 nejake vyrazene gsm mobily za par kacek a posilejte to treba pres
 sms, modem nebo gprs dle konkretnich potreb ci ceny. S cenou za tohle
 se dostane klidne pod 2 tisice.

 Ono totiz hrat si s VF bez zkusenosti a potrebneho vybaveni konci
 prave tak akorat v lepsim pripade rozzurenym sousedem nebo hure
 nejakou pokutou. Teda kdyz se vam to nahodou nejak povede "zbastlit".

--
 turby@chips.cz