Anteny na digitalni vysilani TV

Ing. Petr Faltus petr.faltus@gestocomm.cz
Pondělí Březen 14 15:59:41 CET 2005

Na tom Ostravsku záleží, jaký je signál z Hošťálek nyní. Pokud se na
analogu díváte na 4 programy bez problémů, pojede digitál podle mě
stejně. Dovoluji si tvrdit, že jen vezmete kabel a namísto TV jej
připojíte do set-top boxu.

Pražáci by to velmi přáli i zbytku republiky, ale bohužel to nezáleží
nich. Spíš si podejte interpelaci v parlamentu, kde to vázne...
A dále, ona to není zase taková sláva, ten multiplex Českých
Radiokomunikací vysílá dobře a stabilně, ale například Czech Digital
Group tam měla několik dlouhodobých výpadků. Buď jela jen nosná anebo ta
trasa (u nich) chybovala. I při téměř statických partiích se obraz občas
rozsypal a podobně. A Český Telecom? Tam jede dokola nějaká orchestrální
znělka a v obraze jsem zaznamenal mírný pokrok - namísto black screen
jsou barevné pruhy :-)

P.