Prehrivani TDA2030A

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Březen 14 13:34:57 CET 2005

> Od: "AZE" <aze@seznam.cz>
>
> Kdyz jsme u tech zesilovacu, nelezi nekomu v supliku MDA2020 ?

TDA2020 ma v ceniku na webu GME i GES.

> From: "Sula Milos" <milos.sula@musumperk.cz>
>
> Jo hrajou uplne normalne. Jeste jsem zapomel rict ze jeden kanal se jen
> prehriva druhej je OK, takze napajenim to snad neni. Ten kanal ktery se
> prehriva ma na vystupu v klidu kolem 3V, coz by mohlo byt pricinou
> zahrivani. Ted jen najit zavadu... Ja se domnivam ze to je bud kondenzator
> na vstupu propoustejici nejakou ss slozku, nebo spatnej svab, nebo nejak
> kmita celej obvod z me neznamych pricin.
>
> Milos

Ja to odhaduju na vadnej svab. Zmerte jestli je v klidu i na vstupu 0V. Pripadne to porovnejte s druhym kanalem. A rovnou bych aspon ohmmetrem zmeril repraky - jestli maji stejny odpor. Mozna ze ten na vadnem kanale uz je trochu napaleny (takze bude mit mensi odpor - zkrat ve vinuti).

P.K.