Palubna siet v aute

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pondělí Březen 14 10:38:13 CET 2005

Ja jenom konstatoval,ze nejake jednoduche reseni s "rele" je lepsi
nez mereni napeti, prepinani, vypinani, rozpinani, upinani a dalsi
picoviny.  Tak si k tomu rele dejte jednoduchou logiku a je to.
Bude to urcite lepsi jak merit napeti, casy, zpozdene spinat a co
ja vim co. Zapojeni si delate Vy, ja jen vyslovil nazor na jednu z
drive uvedenych versi, ktera je podle me nejlepsi.

Hugo KOTTAS