OT: První pomoc (Re: OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu))

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pondělí Březen 14 09:41:41 CET 2005

Zdravím,

    asi tak nějak. Něco se dá udělat vždycky. To je to hlavní. Něco
udělat, a ne jen tak stát a hulákat ať někdo něco udělá. I když pořád
lepší pytlák než nic že ano :-)

    Vím o čem mluvím, bohužel :-( Ten zážitek v metru mě docela
poznamenal, myslela jsem že lidi jsou lidi a ne stádo ... :-(

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Tomáš Hamouz wrote:

>Pokud ta infekční nemoc není téměř 100% smrtelná.
>Bavili jsme se o tom na kursu, pokud existuje opravdu důvodné
>podezření na HIV nákazu, tak je to obhajitelné. Zdůrazňuji obhajitelné,
>nikoliv že je dotyčný automaticky bez viny. I když něco se dá udělat
>vždycky S rukavicemi souhlasím, s pytlíky nikoliv - já mám na rukou pořád nějaké oděrky a vzhledem k tomu jak se šetří na igelitových
>pytlících tak bych jim svoje zdraví či život rozhodně nesvěřil.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 14.3.2005 9:41:52