Vzorky National

Lukáš Loučanský lukasoftc@atlas.cz
Pondělí Březen 14 09:10:43 CET 2005

No - po pravde stav je takovy - na svuj stary ucet u NS jsem si objednal vzorek LM63CIMA - jde o I2C remote/local teplotni cidlo co mi chybi na VGA, abych mohl monitorovat teplotu jadra a fungoval mi ATI overdrive panel.
Kdyz se tam podivam na stav - mam tam
10199580 Mar 8 2005 Sample LM63CIMA 2 In Process

nicmene si pamatuji, ze prave pred temi par lety jsem tam mel i datum expedice. Samozrejme mi nedalo, abych se neprihlasil jeste jednou... a  na druhem uctu mam jako order status :
10200917 Mar 10 2005 Sample LM63CIMA 3 Not Confirmed

Pamatuju si, ze kolega si kupoval neco pres nemeckeho(???) distributora a i s dopravou ho prisel obvod za 1USD (pri 1k odberu atd) pres 300,-. V nejhorsim bych ten obvod koupil - ale takovehle 10-ti nasobne prodrazeni se mi moc nelibi.

LL