novy podnet k valce (konfera x GME)

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Neděle Březen 13 22:59:37 CET 2005

U GES se mi na internetu zamlouva pocet kusu na prodejne rano.
Kdyz neco shanim, tak vim, zda se tam mam stavit. Jinak pokud
tam nakupuji tak jedine tak, ze tam rano poslu emailem objednavku
a odpoledne cestou z prace vyzvednu balicek (Brno).

Ales.

-----Original Message-----
From: David Hankovec [mailto:david.hankovec@centrum.cz]
Sent: Saturday, March 12, 2005 7:11 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: novy podnet k valce (konfera x GME)

Ano ?  Mne "mile" prekvapili prehledem, kdy mi na dotaz, kdy po vanocich nebyl v republice
kousek 16F628 rekli, ze v Brne jich maji 14. A ze je stahnou a preposlou. Zajasal jsem, o dva dny
dele jiz mene, kdy mi telefonicky sdelili, ze jim v Plzni sice skladovy soft ukazal 14 kusu v Brne, v
Brne jim na tel. dotaz sdelili ze je maji a o den pozdeji jim z Brna volali, ze se spletli a nemaji ani
kus. <nadsazka>Jak ty skladove programy funguji, nevim, kdopak to asi programuje :-))))))))))))))
</nadsazka>

David Hankovec

P.S: Pokud by mel nekdo zajem o veselou historku s ASIXem, mohu slouzit :-))