Prosim kritiku

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Březen 12 20:59:17 CET 2005

:-)

Jirko, chapej jsem amater a zatim me zajmalo, jestli tam neni vylozene
hw. chyba ci by slo neco
vylepsit.

v prvni odpovedi jsem popsal trochu program....

Jinak to zarizeni uz funguje, ale  udelal jsem chybu v navrhu DPS, tak
ADC chyta dost bordel z MCU,
uz jsem neco o tom precetl a chystam se to predelat, ale jak rikam
zkusenosti lidi jsou mi vzdy nejak bliz.

Prichy