Databaze dilu v GMe

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Sobota Březen 12 20:57:17 CET 2005

>vím proč to tak je. V uvedená databáze obsahovala i velkoobchodní
>ceny, které bezpochyby využívala naše konkurence jako informativní
>ceník. Pokud mi bude někdo oponovat tak musím dodat, že to mám z
>vlastních zkušeností. Můj dobrý přítel pracuje u konkurence a sám mi
>tohle potvrdil, že do doby kdy na netu byl ceník, tak měli super
>orientaci v cenách a nyní to mají težší. Také již nejsou ani VO ceny v
>katalogu.... stejný důvod.

Ceny (sice koncove) mate na webu (velmi nepohodlnem), takze zas tak velky
problem to pro konkurenci asi neni.

>mimochodem od této doby má GM mnohem větší obraty na velkoobchodním
>oddělení.

Nejsem zcela schopen posoudit. Nemam dostatek informaci.

>Pokud jste našim velkoobchodním zákazníkem tak není problém Vám
>zajistit VIP shop v našem e-shopu, kde uvidíte i ceny přímo pro Vás.

No, VIP asi nejsme i kdyz do VO oddeleni chodime-vagony soucastek zas
neberem.
Ale pokud nezapomenu, tak se skusim na tento pristup pozeptat.
Ja nechci videt VO ceny (i kdyz i to by potesilo), ty si orientacne prepoctu
z koncovych cen.
Mame vlastni program do ktereho hodim export schematka a vypadne mi
kompletni
soupiska soucastek vcetne objednacich cisel, ktere se uz jen kopnou E-mailem
do VO.
Zaroven hned vim orientacne cenovou rozvahu konstrukce. Uz mne nebavi
kontrolovat
jak se zmenila cena a dopisovat nove soucastky, ktere se v historicke
databazi nevyskytuji.

Takze to dopadne asi tak jak se to rysovalo. Kolega az bude mit vic casu,
udela robota,
ktery bude prolezat web a bude cpat nalezene ceny do dbfka.
Ale proc ne. Vse pro pohodli zakaznika, ze ano.

JURP