Prosim kritiku

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Březen 12 20:54:41 CET 2005

Dekuji.

Na ty kondiky se mrknu.

program v C => 6kB obsazeno, procesor obsluhuje sys. cas, eemprom,
prevodnik a ADC a komunikace s PC
(vymyslel jsem si protokol (neco jako AT prikazy), cca 20 prikazu,
nastaveni datumu, hodin, cteni tlak, teplota (aktualni, prumerna za pos.
hodinu),uklada do eeprom kazdou hodinu hodnoty atd....
Mozna jeste nedokazu psat dost efektivne v C.

Jinak s tim AVR mate naprostou pravdu, zatim jsem se k tomu zel nedostal
(posledni dva roky je minimum casu - maly syn :-) )

Jinak samo. dekuji