novy podnet k valce (konfera x GME)

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Sobota Březen 12 19:11:20 CET 2005

> S tou zásilkovou službou GESu plně souhlasím. Velmi příjemně mne
> překvapila zásilka z letošního ledna, kdy jsem sháněl kabel SVideo -
> SCART. Údajně byl jen na prodejnách mimo Prahu. Velmi ochotně mi jeden
> kus stáhly z prodejny a do týdne zaslali.  Pokožka za cca 110Kč, tomu
> říkám přístup k zákazníkovi.

Ano ?  Mne "mile" prekvapili prehledem, kdy mi na dotaz, kdy po vanocich nebyl v republice
kousek 16F628 rekli, ze v Brne jich maji 14. A ze je stahnou a preposlou. Zajasal jsem, o dva dny
dele jiz mene, kdy mi telefonicky sdelili, ze jim v Plzni sice skladovy soft ukazal 14 kusu v Brne, v
Brne jim na tel. dotaz sdelili ze je maji a o den pozdeji jim z Brna volali, ze se spletli a nemaji ani
kus. <nadsazka>Jak ty skladove programy funguji, nevim, kdopak to asi programuje :-))))))))))))))
</nadsazka>

David Hankovec

P.S: Pokud by mel nekdo zajem o veselou historku s ASIXem, mohu slouzit :-))