Databaze dilu v GMe

Jan.Novak jan.novak@dacicko.com
Sobota Březen 12 18:36:23 CET 2005

Dobrý den,

sice jsem v GM-Brno nikdy zvláštní problémy neměl (běžné věci, co jsem
potřeboval buď byly nebo nebyly - koupily se jinde), ale asi se na tuto
pobočku začnu dívat jiným pohledem. Nejste náhodou od konkurence, která
se snaží GM poškodit? Z některých výroků na mne dýchly doby (domníval
jsem se) dávno minulé.

Co si představit pod slovním spojením "....dělat si z nás srandu..."?
Nebo "....ale pokud vidím, že zákazník na nás kašle..."? Vám nepřijde,
že může existovat 100+1 důvod, proč se poptávaná zakázka nezrealizuje?
(Konečný odběratel neakceptoval cenu, termín.....) Má snad opět zákazník
pokorně, s úklonou a nejlépe s nějakou "pozorností" přicházet za
všemocným obchodníkem, aby mu tento laskavě věnoval kakao či toaletní
papír (či něco jiného ze svého sortimentu)? Řekl bych, že existence
zcela TRANSPARENTNÍCH kritérií na jednotlivé kategorie zákazníků je
elementární slušností a pokud je opravdu součástí firemní kultury GM to
co jste právě popsal (jestli opravdu nejde o snahu poškodit GM), ta by
bylo záhodno se této firmě vyhýbat co nejvíce to jde. Nakonec firemní
kulturu "strvrzují"  sami zákazníci.

Jan Novák