OT: novy podnet k valce (konfera x GME)

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Březen 12 18:06:01 CET 2005

At 17:42 12.3.2005 +0100, David Hankovec wrote:
>ECOM souhlas 100% zatim prvni zkusenost ale ta mi v DOBREM vzala dech.
Netusil jsem ze i takto dobe muze zasilkovka fungovat. Vsechna cest.

Podobne dobre funguje i prodejna, ja ji mam sice trochu z ruky, ale nekdy
pri ceste do Hradce se tam stavuji.V podstate jsem tam nezazil frontu, max.
nekolik lidi. V prodejne pisou do pocitace to, co si vymyslite, pokud nemaj
presne hodnotu co potrebujete, muzete si vybirat nejake alternativy, ktere
jim soft i primo nabizi, vidite jake maji mnozstvi na sklade a hlavne, a to
maximalne ocenuji, u kazde polozky mate napsaneho dodavatele! Takze se
nestane to, co v GM bezne, ze koupite vetsi mnozstvi treba konektoru,
tlacitek apod. a jsou kazde jine. Kdyz si prestanete vymyslet, "zmacknou
ENTER" a zajdou do skladu pro pytlik se soucastkama...
Jo, zda se, ze ECOM pochopil co znamena ISO9001... Maji certifikaci od BVQI,
coz muzu z vlastni zkusenosti rict, ze to znamena ISO na druhou ;->

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz