OT: novy podnet k valce (konfera x GME)

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Březen 12 17:25:58 CET 2005

At 11:51 11.3.2005 +0100, Jirka wrote:
>Tak mi to pri patku neda a podelim se o svoji vcerejsi, nicmene leta
>starou a opakovanou zkusenost:
>
>pokousel jsem se telefonicky zjistit, zda maji v maloprodejne v Praze na
>Sokolovske urcitou soucastku (je v jejich ceniku).

Pokud neni nahore velka fronta a prodavac tvrdi, ze neco nemaji, taxe mi
osvedcilo jit nakoupit do ostatnich pater a paxe vratit nahoru a pri trose
stesti trefite na jineho prodavace, ktery uz pozadovanou soucastku ma ;-)
(nekolikrat uspesne overeno)
Jinak na maloobchod GM si nestezuju, velky sortiment pod jednou strechou,
kdyz uz jedu do Prahy, mivam dost nabity program a rozhodne se mi nechce
kupovat na jednom rohu odpory, na druhem kondiky a na tretim tranzistory,
byt by to treba vyslo levneji. Jenze i muj cas jsou penize. (Totez u me
plati i o pro proklinane super/hypermarkety). Nevolam dopredu jestli neco
maj nebo ne, kdyz jedu do Prahy, taxe tam stavim a ono to nejak dopadne.
Opak je velkoobchod, ten jsem odepsal uplne. Pro zakazniky vymejsleji porad
vselijake prekazky v podobe cenovych limitu, stehovani skladu apod. Krome
toho jsem parkrat poptaval soucastky do velkoseriove vyroby v objemech kolem
100k/mesic a nikdo se ani neobtezoval odpovedet ani na telefon ani na mail.
A tak otravenyho a neochotnyho cloveka u telefonu jsem dlouho neslysel.
Naopak excelentni zkusenosti mam s firmou Ecom, na poptavku reaguji rychle
(radove dny) prijde nabidka s terminy a cenami, pokud objednam, oboji je
vzdycky dodrzeno, terminy vetsinou s predstihem, ceny prevazne lepsi nez v
GM. Pokud poptavam neco specialniho, vetsihou obratem prijde mail ,ze
zpracovani nabidky bude trvat dele a i priblizny termin. Na tu samou
poptavku jako v GM jsem mel nabidku asi do tydne a dokonce mi nechali
vyrobit vzorky a poslali je zadarmo (jednalo se o spec. kontaktni listy,
ktere byli vyrabene na zakazku podle vykresu)
Ale jestli je jeste neco horsiho nez GM tak je to bezpochyby GES, a to
specialne hradecky...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz