novy podnet k valce (konfera x GME)

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Sobota Březen 12 17:08:28 CET 2005

Jasne trpelivost. Ja jsem nenapsal, ze mi nektere soucastky prisly za tri a
pul mesice. Dokonce se mi stalo, ze jsem kvuli tomu, ze v GM nemeli
konektory tak jsem je objednal v Obecnici a to bylo cca 7 mesicu, protoze mi
poslali jine, ty jsem jim vratil a na zaklade telefonatu jsme zjistili, ze v
te Obecnici to kupuji od GM, tam meli ty konektory v supliku, kam patrily
jine konektory a oni je vlastne nekde museli objednat, aby mi poslali ty co
jsem chtel. Ale uz je davno mam, tak jako vsechno, co jsem po nich kdy
chtel.

A ty telefonaty mne taky nestoji tolik, kolik me stoji vlak, kdyz se
vypravim do prodejny. Ja mam bliz Brno a taky tam obcas zajedu. Z obsluhou
jsem spokojen, se sortimentem, co maji na sklade bohuzel taky ne, protze se
vzdy najde neco, co zrovna nemaji.

Ale myslim pozitivne a ty starosti, jestli neco maji nebo ne nachavam na
nich. Vzdycky mi to nakonec dodaji.

Jirka

----- Original Message -----
From: "David Hankovec" <david.hankovec@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 12, 2005 4:51 PM
Subject: RE: novy podnet k valce (konfera x GME)

> Ja si nemohu GM vynachvalit. Nyni jiz do prodejny radeji nejezdim a
> objednavam v eshopu. Mam to v klidu a soucastky vzdycky dojdou. Drive nebo
> pozdeji. Staci, kdyz mam trpelivost.

Trpelivost ? JA ji mel dva a pul mesice provolal jsem majlant a nikdo se
nenamahal mi ani poslat email.
Pravda chtel jsem tenkrat jen 50ks
triaku po 20,-Kc, ale proc mi proste nikdo nebyl schopny zjistit, kdy
prijdou,
kdyz bylo udajne objednano 20000 ks, to do dneska nevim. Mimo jine
by mne zajimalo, jake ma GM dodavatele, kdyz dodavatel neni schopen
( podle slov p. Kruphanzla) GM sdelit, KDY jim to posle. Pri 20kKs opravdu
dost
podivne. Abych neresil jen jednu polozku, potreboval jsem 30 ks PIC. Meli
prijit
pred vanocemi. OK. Po vanocich mi bylo sdeleno, ze nejsou jeste vybalene,
ale jsou na sklade, meli by byt po Silvestru. Volal jsem v puli ledna a bylo
mi
sdeleno, ze PICy prijdou v unoru a ze pred vanocemi rozhodne nic neprislo!
Cili
jak jsem psal ve svem minulem prispevku - "logiku v tom nehledej".

A k te trpelivosti, vemte si, ze neco potrebujete, (bohuzel / bohudik)
nejsem z
Prahy, cili musim objednavat. Objednam, neco mi neprijde, beze slova kdy by
to mohlo byt. Objednam znovu ekvivalent, ten prijde a o mesic pozdeji mi
prijdou beze slova puvodne objednane soucastky. To asi neni o trpelivosti.

Ale nic, je to jen nazor, GM ma porad hodne veci, nakupuju dost a maji dost,
jen si myslim, ze kdyz si nekdo rekne, ze neni co zlepsovat, je asi neco
spatne.

David Hankovec