novy podnet k valce (konfera x GME)

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Sobota Březen 12 16:51:04 CET 2005

> Ja si nemohu GM vynachvalit. Nyni jiz do prodejny radeji nejezdim a
> objednavam v eshopu. Mam to v klidu a soucastky vzdycky dojdou. Drive nebo
> pozdeji. Staci, kdyz mam trpelivost.

Trpelivost ? JA ji mel dva a pul mesice provolal jsem majlant a nikdo se nenamahal mi ani poslat email.
Pravda chtel jsem tenkrat jen 50ks
triaku po 20,-Kc, ale proc mi proste nikdo nebyl schopny zjistit, kdy prijdou,
kdyz bylo udajne objednano 20000 ks, to do dneska nevim. Mimo jine
by mne zajimalo, jake ma GM dodavatele, kdyz dodavatel neni schopen
( podle slov p. Kruphanzla) GM sdelit, KDY jim to posle. Pri 20kKs opravdu dost
podivne. Abych neresil jen jednu polozku, potreboval jsem 30 ks PIC. Meli prijit
pred vanocemi. OK. Po vanocich mi bylo sdeleno, ze nejsou jeste vybalene,
ale jsou na sklade, meli by byt po Silvestru. Volal jsem v puli ledna a bylo mi
sdeleno, ze PICy prijdou v unoru a ze pred vanocemi rozhodne nic neprislo! Cili
jak jsem psal ve svem minulem prispevku - "logiku v tom nehledej".

A k te trpelivosti, vemte si, ze neco potrebujete, (bohuzel / bohudik) nejsem z
Prahy, cili musim objednavat. Objednam, neco mi neprijde, beze slova kdy by
to mohlo byt. Objednam znovu ekvivalent, ten prijde a o mesic pozdeji mi
prijdou beze slova puvodne objednane soucastky. To asi neni o trpelivosti.

Ale nic, je to jen nazor, GM ma porad hodne veci, nakupuju dost a maji dost, jen si myslim, ze kdyz si nekdo rekne, ze neni co zlepsovat, je asi neco spatne.

David Hankovec