Databaze dilu v GMe

MK info@mcu.cz
Sobota Březen 12 15:22:31 CET 2005

> No pravidelný velkoobchodní zákazník GM je ten který se na nás obrací
> i s poptávkama a po nabídce i taky něco objedná.... ten který jen
> poptává a neobjednává VIP nikdy nedostane. No a také musí být poznat,
> že se snaží brát v GM a ne někde jinde. Bohužel u Vás bychom to asi z
> důvodu toho, že berete hlavně u konkurence zařídit nemohli.... :((
>
> Pokud ovšem máte chuť se pobavit o možnostech dodávek, tak není
> problém.

Mhh, tak to se asi nedohodneme. Prece jen radeji spoleham na proverene
zdroje, kde mam jistotu, ze to co objednam take dostanu. Pohrichu tady
jsem pred par lety u GM narazil, protoze ve trech po sobe jdoucich
dodavkach byl dodan pokazde jiny typ konektoru :-(((

Tak se zeptam jinymi slovy - existuje pro zarazeni do VIP kategorie
limitni mnozstvi financi za ktere musim nakoupit ve VO GM,
nebo je to jen jakasi fantasmagoricka kategorie kam je clovek zarazen
dle (z)vule kseftmana ?????

Mimochodem, jednou ze svobod vytrepanych klicky pred par lety
na namestich je i svobodna volba si zvolit co, kdy, kde, jak a od koho.
S prominutim mi je fakt nejaky GM-VIP ukradeny v pripade, ze se mam
chovat jinak nez jak mi veli ma prirozenost.

S pozdravem
MK